lördag 4 september 2010

Senaste dagarna

Ja förutom att jag dragit på mig en hemsk förkylning så är väl allt bra. Fick känningar i onsdags och under torsdag eftermiddag blev det allt värre. Hade feber under fredagen (men jobbade ändå då jag mådde ok när jag skulle börja, dumma dumma mig) och delar av idag lördag. Känner mig helt mosig så det blir mycket vila, har försökt sova så mycket som det bara gått. Hundarna har gått ner i lågvarv men nu på eftermiddagen tog jag dem till hagen så de fick springa lite, tur man har hundar som läser av så bra och går ner i varv när jag är sjuk.

Träffen på Rocklunda i tordags gick jättebra, vi var fyra personer och fem hundar. Mina tjejer Agata och Lena, Evas Raija och våra nya bekantskapers två söta papillons.

Vi tog en promenad, tränade lite och hade fotostund och en hel del trevligt prat. Kul att få använda engelskan lite sådär mitt i veckan också. Efter turen på Rocklunda skjutsade vi hem Eva och stannade där en stund och tjejerna fick röja i deras trädgård. De som röjde var ju såklart Raija och Agata men Lena hängde på litegrann.



De två papillon hundarna, så söta :)





Raija




Jag med Agata och Lena

Filmade lite hemma hos Eva så, så fort jag hunnit fixa med dem kommer jag lägga upp länkarna här till våran youtube channel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar