måndag 6 september 2010

Ny vecka

En ny vecka har tagit sin början, jag är fortfarande förkyld och värst är halsen. Snuvan börjar ge med sig och jag är feberfri och kan tänka igen. Hostan är dock lika jobbig så det gäller att gå långsamt och inte anstränga sig förmycket.

Idag tog vi en tur till hagen så tjejerna fick rusa av sig, där träffade vi Roxy men Agata var inte på något riktigt bushumör. Därefter svängde jag snabbt förbi biblioteket och kastade in några böcker. En tur på ICA Maxi hanns med också, halstabletterna tog nämligen slut imorse så jag hade inget val. Fick hem ett trevligt papper idag och det är redan vidareskickat tillsammans med några andra, nu är det bara att vänta.

Imorgon är det dags för Zillys besiktning och om allt går bra verkar det som om hon flyttar redan imorgon kväll. Tror Moon kommer sakna henne men hon har ju Xantia och hundarna. Jag kommer självklart också sakna lilla Zilly, hon är en underbar kisse men jag vet att hon får ett underbart hem där hon är i centrum.



Zilly med sina bebisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar