lördag 18 september 2010

Borta

Inatt/morse somnade min morfar in efter en tids sjukdom. Det var inte oväntat men samtidigt trodde vi inte att det skulle gå riktigt såhär fort. Det är lite overkligt och tankarna flyger omkring och känslorna är i uppror. På måndag får vi (familjen) troligen veta lite mer om begravning osv. Det är många år sedan jag var på begravning och jag hade hoppats att det skulle dröja många fler innan jag behövde gå igen.

Under dagen har jag hållit mig sysselsatt, fixade med pappas hjälp till ett nytt hund/lastgaller till bilen så de håller sig därbak. Håller på att leta grindar och mellanvägg också, har hittat två tillverkare så nu måste jag ringa och se om de har till min bil och lite priser. Många tycker bur är bättre men tyvärr tar bur för mycket plats i min inte allt för stora bil så det får bli grindar. Mellanvägg ska jag dock ha om man nu behöver separera hundarna av någon anledning eller främmande hundar ska åka med.

Har mailat med lite gruppkompisar ang skolan och våra inlämningsuppgifter osv. Imorgon ska jag sammanställa lite till litteratur kursen och i veckan är det lektion med litteraturkursen och så har jag möte gruppen i samtalsanalys. Vi ska diskutera våran uppgift och skriva ihop ett pm till nästa lektionstillfälle. Under veckan ska jag hinna med att skriva en gammal tenta som jag får på tisdag och så ska jag vara packad och klar att åka på fredag. Måste växla lite pengar också.

Har även tagit itu med att plocka ur en massa bilder ur kameran och här kommer några av dem.


Xantia och Moon


Agata, Lena och Moon i soffan


Lena och Moon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar