onsdag 22 september 2010

Onsdag och full rulle

Idag har det hunnits med en hel del. Dels har jag C haft träff och diskuterat våran uppgift i samtalsanalys. Det kommer bli ett mycket intressant arbete och jag ser verkligen fram emot att få jobba med det. Samtalsanalys, visst låter det intressant eller är det bara jag som är lite "skadad" av min utbildning?

Efter träffen med C åkte jag och tjejerna till Eva och Raija, där fick de leka av sig och vi tog en promenad, snackade och kikade på bilder. Agata och Raija hade kul som vanligt. Lena gick lös delar av promenaden där det var lämpligt, hon är så superduktig lös och går inte långt ifrån mig och kommer som ett litet skott bara man ropar hitåt, fel håll eller liknande. Inga bilder idag, orkade inte ta med kameran.

Tog en tur förbi affären på vägen hem också, blev lite blandat därifrån. Nu ikväll har jag tvättstugan, känns skönt att ha det gjort innan vi drar mot Finland på fredag. Imorgon ska jag skriva en del på lite olika skoluppgifter, packa och fixa. Ska man åka bort ska allt vara på sin plats innan man åker tycker jag. Så det blir troligen lite städa och plocka undan också. Ska komma ihåg att ta bort mattan i köket, har en bambumatta där och jag slår i tårna hela tiden och det gör ont.

Nu ska jag hämta in sista tvätten och sedan nattkiss med tjejerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar