fredag 14 oktober 2011

Inte bara valpar

Idag kom Melinda över och vi har filmat Lena och Belle "in action" när de rör sig. Efter att ha  följt lite diskussioner i en facebook grupp just ang rörelser på bilder och hur svårt det är att bedöma genom bara en bild hur hunden rör sig osv så bestämde jag mig för att jag ville filma mina tjejers rörelser. Filmerna kommer upp inom kort. Passade även på att få lite ståbilder på Belle då det är något jag har ont om. Här kommer tre bilder tagna idag av Melinda Tanner. Tycker om dessa bilder men de visar olika sidor av min tjej.

Hon är så söt på den här bilden och uppmärksam.

Lite längre i kroppen på denna, och jag vara ju tvungen att pilla på ett ben.... fy på mig, föredrar att slippa.

Gillar denna också.


Förutom filmande och fotande av Lena och Belle så har vi självklart gosat med valparna. De fick sína klor klippta idag för andra gången och den här gången alla klor och inte bara fram. Vissa tog det med gott mod medan andra högljutt talade om att detta var inte populärt. Men de vänjer sig, känns bra att ha börjat i god tid med den här träningen. Lite foton blev det också såklart, bjuder på en gruppbild som blev rätt bra också fotad av Melinda.

Nästan alla tittar framåt iaf, på många bilder var Barocco på väg bort från fotoscenen och de andra klättrade på varann men denna bild är gullig. På slutet började alla gäspa och bilderna blev inte så bra. Tur man har tålmodig fotohjälp med bra kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar