söndag 23 oktober 2011

Blandade bilder på de små

Attans vad svårt det är ibland att se vem som är vem på bilderna, ofta sitter jag ju där hos dem på kvällarna och fotar i taskigt ljus dessutom. Men jag tror inte de tar illa upp om jag råkar skriva fel namn :)


Belle och Barocco (tror jag annars är det Birillo)

Belle och Barolo (och nån annan i bakgrunden)

Belle och Barolo igen, busigt värre.

Birillo med den nyinköpta mjuka bollen från IKEA. IKEA har underbara hundleksaker på sin barnavdelning.

Mat är gott Barocco och Brancaia

Brancaia med en annan IKEA leksak, en liten grå mus.

Brancaia söt som socker.


Det är lite trist att 80% av alla bilder man tar inte är värda att visa upp men håll till godo med dessa. Jag ska försöka fota roliga valpbilder varje kväll för att hoppas på att kunna skicka med valpköparna lite blandade bilder när de flyttar så de även senare kan följa utvecklingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar