torsdag 3 februari 2011

Uppsala

Efter en för kort natt med för lite sömn kravlade jag mig ur sängen för att skjutsa syrran till Uppsala. Syrran ville så gärna ha två klänningar ur kollektionen Elin Kling for HM och eftersom de bara släpps i några få städer fick vi ta oss till den närmaste. Förutom att vi hade problem med parkering och trist väder så gick det bra, syrran fick tag på båda klännigarna i rätt storlek så hon är nöjd. Vi fick ju dock stå och köa i ca en timme innan affären öppnade i blåst, kyla och regn. Efter lite lunch vid halv elva/elva åkte vi hemåt och när jag kom hem sov jag faktiskt en stund, så trött var jag. Resten av eftermiddagen/kvällen har vi bara tagit det lugnt, hundarna var också trötta efter resan till Uppsala.

Imorgon är det dags för lite jobb igen och på lördag får vi se om det blir nån tur till hagen, är det såhär blött och äckligt stannar vi defintitivt hemma. Vädret är så trist just nu och jag kan bara hoppas på "värmen" håller i sig så lite mer snö och is kan försvinna innan det blir kallt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar