fredag 4 februari 2011

Nya täcken

Båda tjejerna ska få varsitt nytt täcke. Utåt är det svart fuskskinn på insidan blir det korthårig krullig fuskpäls och mellan ett lager stickad ull. Självklart med reflexer och krage också. De blir något olika för att jag enkelt ska kunna se skillnad på dem. Bilder kommer nog imorgon tror jag.

Ska väl även få ihop ett nytt halsband till Belle och även en sele, om jag hinner i helgen vet jag inte men man kan ju alltid försöka.

Ska även sy ihop lite olika "människor"mössor som mina elever ska få ha som inspiration till nästa tillfälle.

Imorgon är det lördag och vinthundsträff men jag vet inte, kanske hoppar vi imorgon med tanke på de isbanor som blev under dagen. plusgrader, en massa snö och sedan minusgrader är inte direkt bra för vägarna och jag kan bara tänka hur hagen ser ut. Jag bestämmer mig nog imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar