söndag 24 juni 2012

Midsommar 2012

Så var årets midsommar till ända. Vi har mest tagit det lugnt eftersom Belle bara har drygt en vecka kvar nu till beräknad förlossning. I fredags kom familjen över och vi åt lite tillsammans. Lördagen gick i slöhetens tecken men ack så skönt. Idag har jag varit med Kita till Kungsbyn där hon fick leka av sig med Movitz, Boy, Ferrari och Camelia.



Camelia, Kita och Movitz
Foto Suvi Andersson

Movitz och Ferrari
Foto Suvi Andersson


Jag har även hunnit sytt lite, fick ett roligt uppdrag där jag själv fick komponera ihop några halsband. Här är de.

Nr 1: Blått fuskskinn med dekorband.

Nr 2: Svart fuskskinn med svart och vitt dekorband

Nr 3: Rött fuskskinn med svart och rött dekorband


Jag ska ta mig i kragen och sy lite nytt också till mina egna. Fick här i torsdags hem 45meter polyesterband i 10, 15 och 20mm bredd i flera olika färger samt 100stycken 20mm ringar. Jag längtar till semestern när jag får lite tid att sitta vid symaskinen lite. En vecka kvar även till den, fem arbetsdagar, åh så jag längtar.

1 kommentar:

  1. Förlåt, men jag kunde inte låta bli denna... skall du ta dig i kragen för att sy halsband?!?

    Grattar till Belles kull, förresten - ser verkligen fram emot att få träffa småttingarna senare!!!

    Kram från sr. Carina, som också skickar en nospuss till Eskapades.

    SvaraRadera