söndag 10 juni 2012

Belles mage och Escapades

Ja nog växer hennes mage så det knakar. Lilla Belle kommer nog snart få gå under namnet Bellen Bollen :)

Två bilder från igår.

Lilla sötnosen med sin stora mage.

Magen från en annan vinkel.

Tack till Suvi som ställde upp och fotade.


Så vidare till Moon och Shiros lilla bebis Escapades som idag (ikväll) blir en vecka gammal. Han väger 222g nu på morgonen och han har börjat få små små ögonglipor. Bjuder på en bild från idag också.


Själv dras jag med värk efter borttagningen av en visdomstand från i fredags. Jag kan inte påstå att det varken var skönt att ta ut den eller hur det känns såhär efteråt men jag hoppas att det blir bättre snart. Är nog lite tråkig tycker hundarna men vi tog oss iaf iväg på vinthundsträff igår nån timme. Kita hade hur kul som helst.

Jag är fräck och lånar några bilder av Suvi. Så håll till godo.


Kita med whippetsyskonen Camelia och Ferrari.

Movitz med Ferrari.


Idag blir det träff igen, jag är lite seg och trött efter all värk så hundarna får sköta sin motion själva idag vilket de å andra sidan inte har något emot. De älskar verkligen träffarna ute i Kungsbyn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar