måndag 21 november 2011

Mer flytt

Idag flyttade Barocco till sitt hem så nu är alla cirnecovalparna sålda och har nya hem även om Birillo inte hunnit flytta ännu. Är glad att mina valpar fått så bra hem allihop, jag har fått flyttrapporter från alla och det går så bra.

Här hemma har vi haft kloklippning idag, de är så duktiga de små. Jag väntar på lite bättre väder så jag kan fota lite bilder på valparna ute också, det har verkligen bara regnat och varit grått de senaste dagarna så det blir inga långa stunder ute alls.

Lena blir tjockare och tjockare om magen, 8 dagar kvar nu till beräknad födsel och jag kan knappt vänta. Nu får jag väl inte som jag vill om jag talar om vad jag önskar mig men en grå hane står på önskelistan, en grå hane som jag sedan önskar ett passande hem åt antingen på foder/delägarskap eller nått. Har några alternativ som jag ska kolla upp men om någon är intresserad går det bra att höra av sig. Utställningsintresse är ett måste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar