lördag 5 mars 2011

Skön lördag

Ja vi tror att vi hittat felet på Peggy och på måndag ska pappa ringa runt lite och se om vi kan få tag på den del som vi tror strular. Hoppas hoppas. Just nu drar jag ur sladden ur ljusdosan varje gång jag stänger av bilen.

Vi hade en härlig träff om än lite kall på Haga, det blåste en del men hundarna hade kul nån timme sådär. Idag kom det även två barn och både Lena och Belle (framförallt Lena) blev överlycklig. Finns det något roligare än barn som man kan pussa på. Belles älskade Sputnik kom idag och det märks verkligen att hon gillar honom. Även vår nya bekantskap Boy kom, han är så söt påminner en del om ig:n Pelle som jag hade hemma en månad i väntan på nytt hem för ungefär tre år sedan. De är inte släkt eller så men ändå finns det drag dem emellan. Tyvärr blev det inga bilder idag, glömde helt bort att ta fram kameran fast jag hade den med... Jaja tur att andra hade kameran med, det blev några riktigt fina bilder från träffen som finns på FB i Boys mattes album, kanske kan jag få låna nån bild om jag är snäll.

Imorgon ska jag städa, sticka och försöka fixa med syrrans klänning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar