tisdag 22 mars 2011

Den smälter :)

snön alltså och ingen kan vara gladare än jag.

Höll i godan ro på med massa bilder häromdagen och la så fint upp dem på fb men glömde bloggen... Fy på mig.

En kort uppdatering kommer dock här även om bilderna får vänta. Lena löper, så fort solen tittade fram och solen började värma lite mer drog hon igång. Belle som fyller 8 månader idag kanke följer Lenas exempel men det återstår att se. För egen del vore det trevligt om de kan synka sina löp men det är inget jag räknar med. Det intressanta med Lenas löp är att det började i söndags men i lördags när vi var på träffen med alla dessa intresserade hanar var det ingen som brydde sig så mkt om Lena.

Även denna vecka är det en del jobb men förhoppningsvis eller hur man ska tycka så borde min arb kamrat som varit borta återkomma på måndag och jag återgår då till de tider som är mina. Den här veckan är jag både mig själv och två andra men det funkar, bara lite svårt att få en lugn stund under tiden jag jobbar. Imorgon är det syslöjdsdags igen, ska bli kul och jag hoppas kunna sätta igång några treor med nya projekt.

Nu ikväll blir det middag och sedan tänkte jag dra ut tjejerna på en rask promenad, känner att vi behöver promenera mer än vad vi gjort medan isen låg kvar. Bara att sparka igång och kanske kan Belle få mer insikt i hur man går i koppel. Ibland är hon väldigt duktig men ibland är hon helt hopplös, fast det kan ju ha med åldern att göra också. Åtta månader, ja tänk vad fort tiden gå. Till helgen är det sex månader sedan jag var till finland och hämtade henne, så liten och söt som hon var (ja hon är söt fortfarande).

Jag har även lyckats deklarera via nätet, idag var första dagen och tydligen har vissa haft problem med sidan men för mig gick det bra. Jag får tillbaka pengar också av vad jag kunde få fram vilket är trevligt och sitter bra till.

Mat var det, tiden bara springer iväg ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar