lördag 26 mars 2011

Ingen vinthundsträff

Tyvärr är "vår" hage full av is och vatten pga vädret så idag blir det ingen vinthundsträff och vi är lite ledsna, å andra sidan löper ju Lena så ja. Men vi får kompisbus idag ändå. Senare i eftremiddag kommer Raija över med matte Eva och då ska de få busa av sig och sedan ska Raija stanna här en stund. Innan dess måste iaf jag ut och handla lite, nu när lönen kom är det dags att fylla på i kyl och frys :)

Nu på förmiddag var jag ute med tjejerna och de fick springa av sig lite och jag filmade också, hoppas det blev nån visbar filmsnutt på tjejerna. Solen skiner, snön smälter bort och det känns så härligt ute, som jag har saknat bar mark och sol vinter är inget för oss.

Jag måste få tid att sätta mig vid symaskinen också, har en del att sy och sedan måste jag under helgen få ihop omdömen på mina elever i syslöjd, Mkt just nu men det känns bra.

Nu kickar vi igång dagen tycker jag :) så vi får något gjort och inte bara slösar tid vid datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar