fredag 5 november 2010

Helg igen då

Veckan började med gruppträff och vi fick en del gjort men inte alls så mkt som vi kanske hoppats pga ett litet delikat problem som jag inte fått svar på ännu från läraren. I tisdags var det äntligen dags för besök hos tandläkaren, vissa dagar fick jag äta dubbelt med smärtstillande dels som jag fått från tandläkaren OCH vanlig alvedon. Sedan hade jag några dagar då medicinen jag fick tog slut och de var hemska, konstant ont oavsett vad jag stoppade i mig. Men så äntligen blev det tisdag, jag blev av med en tand och plånboken blev mkt lättare. Hade väldigt svårt att bestämma mig för hur jag skulle göra, rotfylla eller ta bort men med tanke på hur den såg ut och hur mkt som skulle ha behövts göras så var det bättre att ta bort den. Förhoppningsvis så är det inte allt för synligt och jag kan alltid sätta dit något senare om inte tänderna ändrar sig lite när visdomständerna kommer ner. Har stått framför spegeln en massa och så länge jag inte ler för stort syns det inte. Onsdagen var jag lite väck och sov mest, när smärtan släppte kunde jag äntligen sova och kroppen tog igen all förlorad sömn kändes det som. Torsdagen var en händelselös dag i all bemärkelse :) Idag fredag har jag jobbat lite, varit ute med tjejerna och fixat en del. Till kvällen lockade soffan.

Helgen innehåller en del blandat men som vanligt en hel del skolarbete, känns inte som om jag kan komma ifrån den biten alls. Är smått less på att aldrig känna mig helt ledig, alltid är det en bok som ska läsas, något att skriva osv. Jag ska över och kika på pappas nya lägenhet också som han håller på att fixa, har bara sett den på pappret än så länge så det ska bli lite intressant.

Lovade lite bilder och här är några.

Belle i lektagen, hon älskar kottar :)

Sova är mysigt med sina kompisar, Belle, Lena och Xantia

Moon älskar röret på klösställningen.

Lena <3


Jag har fler nya bilder men de ligger i den andra datorn. Jag ska även försöka filma tjejerna när de rusar runt och leker, trodde inte Lena kunde bli så busig igen då hon varit en riktig tant ända sedan hon löpte typ andra gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar