lördag 14 maj 2011

Lördag och vinthundsträff :)

Imorse tog vi sovmorgon men den blev störd av elefantpatrullen som gick genom lägenheten eller så var det några busiga katter som for runt. De lät lika mkt oavsett vilket :) Mao så kan jag berätta att Damon leker och busar med både Moon och Vera och även hundarna. Dessutom lyckades jag idag fånga Damon på bild när han sover med de andra och igår morse när jag vaknade sov Damon i min säng.


 Mina finingar sover ihop, men det är svårt att tro att Damon är en liten kattunge för han är inte alls särskilt liten.

 Vid lunch styrde vi kosan till Haga hagen för veckans vinthundsträff. Idag var vi inte så många men de som kom hade hur kul som helst. Belles älskade Sputnik var där och de lekte så fint idag.
Sputnik, Lena och Belle.

Puss på dig <3

Ja att Belle gillar Sputnik är det ingen tvekan om, om hon skulle få välja är nog han den hon tycker bäst om av alla. Idag sprang Belle riktigt mkt och Sputnik efter, han anpassade sin fart fint till hennes. Vi hade även sällskap av Katarina och hennes afghaner, Suvi med Boy, sputniks vän whincent och så kom Picasso en stund samt en lurcher korsning. Picasso fick dock inte springa omkring då han var nyopererad efter ett bett från en annan hund. stackars liten. Men Lena pussade lite på honom och då såg han glad ut. Picasso är extremt förtjust i Lena.

Imorgon hoppas vi på uppehåll men det ser mörkt ut, men håller sig regnet borta ska vi ut till kungsbyn en stund och busa av oss tillsammans med Suvi och boy mfl. Imorgon ska även mamma och pappa komma över en stund och mäta lite och hjälpa till att fota katterna.

Nu väntar en kväll i soffan tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar