torsdag 12 maj 2011

Damon dag 4

Dagarna rullar på och Damon gör mig bara lyckligare för var dag. Igår såg det ut såhär :)

De sover redan ihop och de har även lekt tillsammans :)

Idag såg det ut såhär med hundarna

De äter tillsammans!!!!! En hundovan kattunge som bara efter ett par dagar äter bredvid sina hundkompisar är väl ändå något. Jag är så glad.

Han har även legat och sovit i mitt knä bredvid hundarna, snart sover han med dem det är jag övertygad om.

En till bild på snyggingen.
Däremot är han smått jobbig som hela tiden vill kliva på tangentbordet när jag skriver. Han kommer kurrandes och stångas med mig och kliver över tangentbordet för att komma närmare. Så härlig. Det är år sedan jag träffade en såhär härlig kattkille och så är han ju snygg också :) Just nu hänger han i min hand och bara kurrar och trampar, han är helt bekväm med att utställningsträna framför datorn, det kommer bli en frljd att visa honom.

Något annat kul är att vår avkomma S*Nattsmygarn Ella Zeta har blivit mamma till fem kattungar, det innebär att Moon har fått dem små kusiner :)

Idag fick jag oväntat åka in och jobba lite. Det blev en förmiddag som bestod av en lång promenad till skogen för att leka lekar ett par timmar och sedan en lång promenad tillbaka. Barnen hade jättekul och jag likaså. Efter det fick jag åka och hämta pappa som skulle hämta sin nya bil, en helt ny bil och jag ska få provköra den *spännande*. Jag har aldrig kört en helt ny bil även om bilarna på mammas jobb är rätt nya och fräscha.

I helgen hoppas jag få lite fotohjälp så jag kan uppdatera hemsidan med nya bilder. Men jag har iaf fixat med lite nya bilder på hemsidan idag men jag vill ha bättre bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar