tisdag 10 maj 2011

Damon dag 2 mm

Jag är så glad. Damon rör sig redan fritt här hemma även om han ännu inte är helt bekväm med hundarna men han rör sig både högt och lågt i hela hemmet. Han fräser ibland åt Belle om hon överaskar honom men Lena är han bara nyfiken på. Han har även suttit och ätit bredvid Moon och Vera utan fräs eller annat. Han kommer också och letar efter mig när han vill gosa. Med andra ord det går bättre än vad jag hade kunnat drömma om och han är en så söt liten kille. Eller ja han är ju inte så liten med sina 1,7kg :)

Nya bilder kommer imorgon om de blev bra.

Idag har jag och hundarna varit på ringträning, vi var fem personer och sex hundar. Belle hittade fyra nya kompisar och var jätteglad i dem alla. Mest gillade hon den största hunden såklart och han var lika förtjust i henne. Belle gick rätt hyffsat efter en del träning så det är bara att ligga i. Hon kan också stå fritt om jag ber henne men än så länge står hon inte sådär jättebra men det kommer. Lena har inte glömt något trots vila sedan i december, det sitter så djupt i henne. Hon var så avundsjuk när jag jobbade med Belle, hon vill vara i centrum hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar