lördag 29 januari 2011

Lång fredag

Imorse kände jag mig som en stressad småbarnsmamma (eller ja hundmamma) :)

Idag skulle nämligen mina fina tjejer få vara hos mormor (min mamma) under dagen. Hade inte riktigt räknat med all trafik imorse och att frosten på bilen skulle vara så envis men vi tog oss iväg och tjejerna blev avlämnade hos mamma och jag drog vidare. Hade en trevlig dag på jobbet som vanligt får jag väl tillägga. Efter jobbet åkte jag till mamma och pratade lite, fick lite middag och hämtade tjejerna. Pratade lite med syrran och det blir väl tacokväll här också nån dag, lite trevligt sådär. Gillar att umgås med min syster.

Imorgon är det vinthundsträff som vanligt på lördagar och vädret ser ut att bli kanon, hoppas bara att underlaget i hagen känns ok. Förra veckan var det lite vasst på vissa ställen upptäckte vi. Sedan är jag strax klar med en beställd mössa, ska vara klar imorgon så den är framme i början av veckan.

Det kommer även bli en trevlig tur till sthlm här närmaste tiden, besök hos min (eller vår, Anettes och min) vackra Agata. Alltid lika trevligt och så får jag ju träffa Eddie också. Eddie är så glad när han får träffa mina tjejer, ja han gillar verkligen tjejer och han och Belle fattade tycke för varandra sist. Men de får ha en platonisk vänskap. Eddie är tyvärr ingen passande pappa fast han är fin.

På söndag går mina traderaauktioner ut, kika gärna in (länk finns förra inlägget).

Under helgen hoppas jag också på goda besked från jobbet, känner verkligen att jag vill jobba några månader nu och slippa tänka på skolan som jag är så trött på. Kan bli en riktigt rolig termin om allt går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar