söndag 23 december 2012

Utställningar 2013 med mera

Sådär då har planeringen för utställningsåret 2013 börjat.

Vi åker inte till My dog eftersom jag jobbar. Årets första utställning är en inoff i Sollentuna där jag visar Dorika. Ja om vi kommer med vill säga. Sista anmäningsdag är den 23:e och jag anmälde den 22:a men glömde detaljen att det är röda dagar vilket innebär att pengarna inte kommer in förrän den 27:e när det är vardag igen.

Årets andra utställning blir 3:e februari i Karlskoga där jag anmält Kita, Movitz och Dorika.

I mars finns det 3!!! utställningar jag vill åka på.
9 mars i Strängnäs
17 mars i Köping (vinthundsklubben)
29 mars Kista/Stockholm

Dorika är fortfarande valp fram till 30mars mn jag vill ändå göra henne ordentligt ringvan men tre utställningar på en månad är för mycket för en valp. Jag kan ju alltid vissa Movitz på alla tre och Dorika på två. Till Stockholm vill jag definitivt ha med båda två.

I april blir det Västerås den 27:e och då gör Dorika officiell debut som junior.

Förutom utställningar så planeras det valpar 2013, som det ser ut till sommaren beroende på hur löpet ligger. Mer info kommer.

Men före allt detta så väntar faktiskt katten Vera (FIN*Sweetpurr's Versace) vår G3 kull :) Pappa är CH S*Nattsmygarn D Fashion of His Love "Frasse".


Idag eller ja enligt klockan igår lördag hade vi vinthundsträff, hela 9! italienare och en shetland sheepdog trotsade snö och kyla för lite spring och bus. Tyvärr inga bilder då ingen hade kamera med sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar