tisdag 11 december 2012

Lite nya bilder på Denki

Kylan håller i sig, hundarna tycker fortfarande att det är kallt och inte så intressant att gå ut. De sover hellre i en hög inne :) Typiska små italienare.


Denki bilder, vi tackar som vanligt Suvi för bilderna.

Söt

Öron på svaj :)
 
"Farlig" vid lek :) Hon har bytt bort mjölktänderna och de permanenta tänderna ser jättefina ut.

Så söt att man smälter.
 
 
I helgen smäller det med Stockholms hundmässa. Vi är laddade, ja iaf jag, om Movitz är det återstår att se. Men det ska väldigt kul att åka dit, träffa hundmänniskor, shoppa loss, visa hund och allt det där som hör till. Vi hoppas på att vädergudarna är med oss och inte låter en snöstorm drabba västmanland och stockholm.
 
Bara för att de inte bara ska bli Denki bilder så delar jag med mig av lite andra också.
 
 
En mysbild med dräktiga katten Vera och småtjejerna Dorika och Denki

Dorika underst och Denki på :) att sova i en hög är mysigt.

Shiros son S*Nattsmygarn Flying Solo, en vit cornish rex kille. Visst är han snygg. Han bor hemma hos min mamma just nu.
 
 
Sist men inte minst. 
Den här skickade min underbara valpköpare Megen Spencer mig. Till vänster på bilden ses Liam (Nattsmygarn Basilio Barolo) och till höger Neela (Nattsmygarn Bianca Brancaia) både cirneco dell'etna från B-kullen.
 
I verkligheten är den nästan A3 i storlek och så vacker. Jag letar efter en passande ram och sen måste jag hitta den bästa platsen för mina små valpar att hänga.
 
 
Det var allt för denna gång, nu ska vi ge oss ut i snön en stund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar