måndag 23 september 2013

Grattis i efterskott

igår fyllde B-kullen 2år
 
Grattis!
Gizmo, Liam, Neela, Bea och Lystra
 
Jag tänker också på lille Ilo i himlen som aldrig blev vuxen.
 
 
Tänk vad tiden går fort, 2år redan :)

 

 
Det känns som om det inte var allt för länge sen som de alla sex bodde här hemma och levde rövare tillsammans med Belle som tog på sig uppgiften att vara deras lektant.

Även min pappa fyllde år igår så jag, Lena och Dorika åkte dit och hälsade på, fikade lite och pratade. Innan passade syrran på att klippa mig, kort hår växer så fort så det var verkligen läge att få det gjort.

I övrigt händer inte så mycket, Movitz får fortfarande medicin i sitt öga och vi har återbesök om ca en månad för att se hur det ser ut då.

Hur det blir med utställningar för resten av året får vi se, som det ser ut nu så kanske det inte blir nån mer utställning utan att vi tar nya tag nästa år. Det är såklart Stora Stockholm i dec men frågan är om Movitz kan göra sig rättvisa, han är ju dels inte så förtjust i inomhusutställningar och sen kommer han att ha vilat så länge sen senaste utställningen. Ja inget är bestämt, just nu väntar vi bara på hans återbesök.

För Dorikas del får vi också se, inget bestämt ännu.

Idag ska Belle och fodermatte åka både buss och tåg till Stockholm, Belle har åkt både buss och tåg med mig förut men det var ett tag sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar