onsdag 26 december 2012

Hundbus på Önsta Gryta

Idag var julen över så då var det läge med lite hundbus. Vi åkte till Önsta-Gryta tillsammans med Suvi och pojkarna. Där träffade vi Sigge en dvärgschnauser och Mysak en söt liten bichon havanais.

Tjejerna hade sina nya tröjor på sig, förutom att de ser ut som förrymda fångar är de så mysiga och varma.

Belle och Movitz har saknat varann.

De förrymda fångarna.
Belle, Denki, Dorika och Lena

en bild till

"Julgran"? nej men praktisk hängare för koppel och kläder

BUS!!!!






Sigge och Mysak

Lukta på de nya vovvarna.
 
Som vanligt har Suvi fotat.
 
Vi har haft en lugn jul med mat hos min mamma, lite julklappar osv ja en vanlig jul. Juldagen slappade vi hela dagen medan jag snörvlade och hade mig. Idag mår jag mycket bättre.
 
I slutet av veckan ska vi besöka IKEA och köpa en garderob till alla tyger, å som jag längtar. Äntligen ska det bli ordning så jag ser vad jag har. Underlättar och sparar tid. Nya bord till symaskinerna ska det bli också. Jag bjuder på bilder när det är klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar