lördag 20 oktober 2012

På resande fot

Igår träffade i Movitz och Boy för lite hagbus. Lerigt var det men hundarna lekte i gott och väl en timme. Sen sov de gott. Passade även på att "ringträna" Denki och Dorika också. De går bättre och bättre.

Idag blev det sthlms-resa, det gick bra och Denki och Dorika fick följa med i på Bromma Zoo där vi hittade lite roliga och goda saker :) Vi köpte bl.a en "rosa bandet" leksak. Sen köpte vi en rolig grej som jag nog måste fota för att visa och berätta om... ;)

När vi kom hem från sthlm regnade det mindre så vi passade på att ta några varv i hammarbyhagen. Men regnet håller i sig, det är ev lite uppehåll imorgon, jag håller tummarna för det. Boy och Movitz kommer hit en stund imorgon och jag ska röja ut lite saker ur förrådet och sen försöka bli klar med klädutrensningen.

Som vanligt har jag "snott" lite bilder av Suvi :)

Söta Denki

Dorika

Dorika och Denki

Dorika, Denki, Belle och Movitz
 
 
Jag får nästan dagligen frågan om både Denki och Dorika ska stanna hemma. Skulle jag hitta ett hem som känns bra kan jag släppa en av tjejerna. Men mitt stora problem är jag inte kan välja mellan dem så just nu tar vi en dag i taget. Men skulle det vara så att nån känner att en liten isabellfröken är högsta drömmen går det bra att höra av sig till mig så kan vi se hur det ser ut. Jag går att nå på michelle@nattsmygarn.se eller 0708919116
 
I skrivade stund sover hela högen i soffan bredvid mig. Lena och Belle under filten och Denki och Dorika på filten. En riktig härlig hög med italienare. Katten Vera ockuperar mitt knä som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar