måndag 29 oktober 2012

Enköping 11 november

Idag kom PM:et till utställningen i Enköping den 11 november. 3 italienska vinthundar är anmälda och alla tre är mina. Men det var överlag många vinthundar ffa med tanke på att det bara är för "valpar" 4-12mån. Hela 8 borzoier är anmälda. Övriga anmälda hundar går att se på www.ulkk.se

Nu är det hårdträning som gäller för valparna.

Jag har också bestämt mig till 100% att behålla Dorika och låta Denki flytta Jag har haft lite förfrågningar på henne men inget är bestämt, en familj ska troligen träffa henne i samband med utställningen om inget kommer emellan. Men jag vill iaf lägga ut att om nån känner för en liten Denki så finns hon här och letar efter ett eget hem. Hon är en underbar liten tjej.

För kontakt michellestrand@hotmail.com eller 0708919116




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar