söndag 10 april 2011

Årsmöte mm

Igår var jag och mamma upp till sthlm på årsmöte med kattklubben. Med tanke på vårt medlemsantal var det många i % som kom, typ en per tio medlemmar men totalt var vi ju inte så många. Det var oavsett antalet människor väldigt trevligt och alltid kul med kattprat av olika slag. Lena och Belle var med och charmade kattfolket, de hade hur kul som helst och så försökte de tigga mat när vi åt. Vi fick hembakade brödbullar med pålägg (bla räkor för de som ville) och hemlagad kladdkaka efter det. Jag blev dessutom överaskad och fick ett så fint påskägg av Linda som har vår Ella. Ella är moster till Moon som bor här hemma.

Igår kväll gjorde vi inte många knop, var ju inte hemma förrän typ strax innan åtta, ngt trött. Känns som om helgen bara försvann.

Idag ska jag ut på hundträff i Kungsbyn, det blir nog en blandad kompott av hundar sådär och det är bra för mina tjejer. Jag ska komma ihåg kameran har jag tänkt också.

Jag har också lagt sista förstygnet på dragselen jag jobbat med, nu ska den provas och sedan ska den vadderas och sys "på riktigt". Bilder kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar