fredag 4 juli 2014

Lite bilder från andra halvan av juni

Det har regnat en del senaste tiden men några soliga dagar har vi haft. De fina dagarna har vi såklart passat på att njuta av och det innebär ofta hundträffar.


Roligt att springa

Stor och liten (Miri)

Boy med Movitz och Cooper

Många ägare och hundar

Bus!!!

Nya kompisen Aske, salukivalp

Bollar är kul

särskilt mjuka sådana som man kan dra i

barn är bra bollkastare

salukibalett

IG= fyra rörelser
Saluki = en rörelse

spring!!!!!!!!!

Dorika gillar också bollar

Tur vi har fler

Miri och Sonic

Miri lär sig något nytt, plötsligt när jag böjde mig ner flög hon upp

och upp kom hon

Lite mallig blev hon, tokiga Miri

GODIS!!!!


Vi har också firat två födelsedagar

D-kullen blev 2år den 30:e juni, STORT GRATTIS till

Pablo (Daichi)
Tora (Den)
Alvin (Daisuke)
Cooper (Daigo)
Dorika
Denki


Tänk att tiden går så fort, redan vuxna.


och den 1 juni firade A-kullen 6år, ett till STORT GRATTIS till pojkarna fem

Ari (Chico), Abe (Kompis), Aka (Brorsan), Aoi och Aki




Efter en hel del funderande så har jag bestämt att OM ett passande hem skulle dyka upp så kan jag tänka mig att släppa Emi på foder alternativt sälja med bibehållen avelsrätt.




Så om det finns någon som är intresserad, kan erbjuda Emi ett gott hem OCH som förstår/vill sätta sig in i vad det innebär att vara fodervärd alternativt ha en hund på bibehållen avelsrätt går det bra att kontakta mig.

michellestrand@hotmail.com eller 0708-919116 (jag har inte alltid telefonen med mig)


Glad sommar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar