måndag 28 juli 2014

Hundbus och bad :)

De senaste dagarna har vi hunnit besöka favorithagen några gånger och idag blev det bad :) Suvi har varit med och fotat som vanligt vilket är tur eftersom jag är urdålig på att fota.

Springa runt som galningar är alltid kul

Syrrorna Emi och Miri är oftast tillsammans

Tur att det finns skugga när det är varmt

Jag BOLLEN!!!!!! Hela gänget sätter av.

och den snabbaste får bära tillbaka bollen.

Emi och hennes "knorr"

Skönt att strosa

Avundsjuka, alla vill vara i famnen

Attack på Movitz


och idag efter bus i hagen var det dags för bad.

Dorika är väldigt tveksam till detta

hmm

nej usch det är blött

hjälp!!!!!

simma, okej då

Emi var inte alls övertygad om detta

och Miri tänkte äta upp vattnet och skulle inte alls bada.

Movitz gick i frivilligt

Till nästa gång ska tjejerna ha flytväst så att de kan simma lite ordentligt. Idag åkte vi bara för att "känna" på vattnet. Jag får lov att se till att ha ett ombyte med mig eller nått eftersom jag var lika blöt som hundarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar