onsdag 24 april 2013

Vårkänslor

Nu börjar det kännas allt mer vår för varje dag. Det är inga minusgrader när vi går ut på morgonen, solen värmer faktiskt, det blåser, och regnar. Helt klart vårväder.

Till helgen är det utställning, för våran del årets första officiella. Jag ställer Movitz och Dorika och så kommer Kita. Fast det har jag säkert skrivit redan, men jag kan tjata lite.

Kattungarna därhemma växer och är snart redo att flytta. Båda pojkarna är till salu och det går bra att kontakta min mamma för mer info. Marie-Ann, marie-ann@nattsmygarn.se

Pojkarna heter S*Nattsmygarn Glen Wood och S*Nattsmygarn Ghost Corner (Spökis).

Glen

Spökis

Båda

Spökis igen

Glen
 
Bilderna på kattungarna har jag tro't eller ej fotat :) Annars är det ju Suvi som är vår hovleverantör av bilder :)
 
Här kommer lite bilder från några träffar som vi haft sen sist.

Lloyd och Movitz

Movitz, Dorika och Lloyd

Lena i famnen på Eva

En ny kompis, Doris

Cooper och Lloyd

Mysak och Tails

Movitz och Dorika som flyger

Movitz och Dorika

Dorika

Dorika

Ferrari

 
Lena soldyrkaren

Dorika och Tails

Leo

Movitz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar