fredag 6 juli 2012

Äntligen lite tid för att sy.


Igår tillbringade jag några timmar med symaskinen och lekte med lite av de nya band jag fått hem. Så kul :) Nu har jag också fått inspiration så i helgen hoppas jag kunna sy nya halsband till Lena och Belle, kanske Kita också men hon är svårare att bestämma design åt.

Här kommer lite bilder på de jag sydde igår.


15cm + strypdel, 1cm brett
Rött nylonband med vit/röd hjärtdekor

25cm + strypdel, 3cm brett
Ceriseband med leopardfoder


20cm + strypdel, 3cm brett
Svart nylonband, svart fuskskinnsfoder och svart/guldig dekor

Heja Sverige!!!!
21cm + strypdel, 4cm brett
Gult nylonband med blått fuskskinnsfoder

20cm + strypdel resp 25cm + strypdel båda ca 2cm brett
Svetsad kedja, starktnylonband med foder av svart fuskskinn och dekor i svart och guld

Samma som ovan 20cm + strypdel, 2mm brett
Röd dekor

Det var verkligen kul att få leka lite med färger och mer kommer det att bli. Dessa halsband går att köpa och de utan kedja går att få i andra storlekar/färger.

Imorgon blir valparna 1 vecka gamla och då kommer det nya bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar