fredag 17 december 2010

Inga bilder den här gången heller :)

Men jag ska ta mig i kragen i helgen och kanske kommer det även lite fotohjälp, om jag är riktigt snäll och bjuder på pepparkakor. På tal om pepparkakor så kunde mina barn på jobbet inte förstå hur vi kunde göra pepparkaksdeg utan svart eller vitpeppar i degen, de är så härliga. Men det är en utmaning att baka pepparkakor med nio sexåringar och det bara finna tre kavlar och alla vill ha samma form hela tiden. Men det blev bra till sist.

Idag är det bara en vecka innan jul och det känns inte riktigt som jul men det kommer väl ju närmare vi kommer. I helgen kommer lillebror hem från Sveg också, har inte sett honom sedan höstlovet så det ska bli trevligt. Nästa vecka är det dags för årets sista lektioner och sedan är det nästan bara tentor kvar att fixa med. Nån lektion nästa år blir det med en av kurserna jag går nu och sen är ytterligare en termin avklarad.

Snart är det dags för fredagsunderhållningen, Spartacus blood and sand och sedan i säng och sova eftersom det blir en lång dag imorgon med en massa plugg så vi blir klara med uppsatsen i samtalsanalys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar