onsdag 7 november 2012

Telefon

Jag och min telefon sitter inte ihop och det är inte alltid jag kan svara. Om jag inte svarar, ring lite senare igen eller skicka ett sms där du ber mig ringa upp.

Jag brukar säga att är det något viktigt ringer personen igen, om jag nu missat ett samtal. Det är också så många försäljare som ringer att jag helt slutat med att ringa upp nummer som har ringt och jag inte kunnat svara, ja om jag inte vet vem det är såklart :)

Så än en gång, om jag inte svarar, ring lite senare eller skicka ett sms och be mig ringa upp. Absolut enklaste sättet att nå mig om man bortser från mail.

Igår tog jag dessa söta sovbilder på tjejerna.

Denki

Dorika
 
Helgen närmar sig med stormsteg och med den tjejernas första utställning :) och för de som undrar är Denki fortfarande till salu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar