måndag 13 augusti 2012

Utelek i dagarna tre :)

och ståbilder kommer när snälla Melinda får tid att skicka över dem :) Bilderna som visas idag i bloggen är tagna av Suvi. Är så tacksam över att få fotohjälp av de små även om det innebär att jag själv blir fångad på bild.... Vi har haft tur med vädret och valparna njuter av att få strosa omkring ute. Sex veckor gamla har de små blivit, de rymmer från köket i tid och otid och en av de små har även lyckats med att ta sig upp i sängen. Men det har jag satt stopp för nu.

Bildbomd deluxe nu då :)

Vi börjar med fredagens bilder när jag och Suvi var ute med valparna. Det var jag, Suvi och våra hundar. Movitz och Boy hör till familjen så valparna är väldigt vana vid dem.

Fikapaus

Bus

Söta tjejer, Denki och Dorika.

Denki

En liten Den

och Dens lilla mage

Brottning

mer brottning

lite trötta sådär


Lördagens bilder då Movitz och Boy var med såklart.
Movitz ÄLSKAR valparna, leka leka, busa busa......

Busungar

Valparna får besök

Strån är gott

Valpövervakning av Movitz och Belle

Bus

Mer bus

Nu biter jag dig...

Blomattack

Fångad, nu kan vi vila

Såååå trööötttt  zzzzzzzzzz

nyvakna

och sist men inte minst söndagens bilder och såklart var Movitz och Boy med idag också även om Boy inte visar sig på bilderna med valparna. Han håller noga avvägt avstånd. Idag var även valparnas pappa Fleury och hans kompis Lloyd med men valparna var inte alls särskilt intressanta.
Movitz checkar att alla valparna är på plats

hela ligan och pappa Fleurys huvud till vänster

Lena, Movitz, Fleury och valparna.

Lena och valparna.

Sötmage

Brottning

Söt

Sötare

Sötast

Hela gänget även en svart bara skymtas bakom min arm.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar