måndag 16 juli 2012

Utställningar

På söndag åker jag med Movitz och Kita till Köping, skönt med både grupp 5 och 10 på samma dag.

Jag har även anmält till Eskilstuna den 18 augusti. Den gången Lena och Movitz. Har inte riktigt tid att åka båda dagarna då grupperna går olika dagar så jag valde att ställa Movitz som behöver träningen och Lena som inte är ställd sedan december 2010!!!! Ska bli riktigt spännande att få visa Lena igen.

I september blir det Gimo och då går grupperna samma dag, Movitz kommer då äntligen ha gått upp från valp till junior. Sen får jag se om jag kanske rent av släpar med både Lena och Kita också. Vore kul att få visa Lena lite men jag ska fundera några dagar till.

Sen får jag väl jaga inoffar för träningens skull innan stockholm i december. Men INGA ridhus, avskyr att visa hund i ridhus.

Idag var valparna riktigt pigga, ska försöka filma dem lite tror jag. De är söta och ostadiga där de "drar" fram :)

1 kommentar: