måndag 17 oktober 2011

Försäljning, valpnytt och synytt

Designbloggen är uppdaterad med lite nya bilder på halsband och två overaller. Lite bilder på fler overaller och några tröjor kommer inom kort. Behöver bland annat sy en ny tröja och en ny overall till Belle som vuxit ur sina från förra vintern.

Idag var jag, Lena och Belle iväg till Eskilstuna och en inoff i Vilstahallen. Förutom taskig placering i lokalen (fick sitt längst ner i lokalen i ett hörn medan de andra som hade stånd satt längs väggen vid ingången. Tror många missade mitt bord tack vare detta trots reklam vid ingången. De som dock hittade till mitt bord var väldigt trevliga och det var kul att få visa upp mina alster och lite grejer hittade nya hem och många fick med sig kontaktinfo. Kom ihåg att skriva upp lite kommentarer och tips ang storlekar, modeller osv som är nyttigt inför framtiden. Mina hängreflexer sålde slut allihop så nu är det bara att göra nya och kanske hinna fota dem innan de försvinner igen. Det var mycket hundar på plats och på sina håll väldigt trångt men ändå en trevlig atmosfär. Ångrade så att jag inte hade anmält mina tjejer men men sånt är livet, vi satsar nästa år i stället när allt vad valpar och sådan är överstökat för den här gången. Nästa utställning vi ska på med saker är den 30/10 i Köping.

Valparna är underbara :) såklart.... Idag kom Barolo bärandes på en IKEAmus, han såg så stolt ut. De har börjat leka :) De gör "anfall" mot varandra, skäller till och ramlar och håller på. De har även börjat få tänder och idag var mitt hår smaskigt när jag kröp runt och torkade golv. De kommer mer och mer stadigt gåendes mot mig när jag kommer in i köket och de vill så gärna upp i famnen. Balestra kom och nafsade mig i tån idag när jag inte satte mig hos dem, underbara. Det händer saker varje dag och det är så underbart att få följa, de orkar även vara vakna lite längre stunder åt gången vilket är kul.

Ska se om jag kan filma lite imorgon när det är dagsljus, vill så gärna dela med mig av de framsteg de små gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar