tisdag 11 februari 2014

Etsuko har flyttat

I söndags flyttade Etsuko/Koko till sitt nya hem. Hon har fått en kompis i italienaren Zelda och tre katter, kan det bli bättre? Jag är så glad för hennes skull.

Lycka till älskade Koko

Måndagen blev det inte många knop, jag låg med migrän i princip hela dagen. Tur att hundarna mest tycker att det är mysigt. Till och med valparna tog det väldigt lugnt vilket jag uppskattade.

Idag mådde mitt huvud bättre så vi passade på och åkte till hagen så att alla hundar fick springa av sig ordentligt. Det ska tydligen regna en del de kommande dagarna och då blir det inte lång tid ute. Men idag så hade alla roligt, Suvi tog med kameran.

Många koppel blir det

På väg till hagen

Lukta

I hagen, BUS

undersöka

springa


hej tant Suvi

BUS


Hej!

Balansera på en sten



Nanny Dori får IG-spel :)


Lite kallt är det allt

Spring

mer spring


Kallt om tassarna, mattes famn är bra

På Zoocialen, vår lilla djurbutik i Västerås. Toppenbra socialträning.

Här finns det smaskigt godis

Jag når inte......

Puss på Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar