fredag 14 juni 2013

Hemmafredag

ojoj vad jag har hållit på idag och fått massor gjort. Jobba hemifrån är trevligt det :) Har hunnit skriva ihop lite uppgifter till mina elever. Sen bar det iväg för att inhandla ny matta till balkongen, nya möbler till balkongen och lite till. När jag kom hem blev det storstädning av balkongen och det blev bra. Måste bara en sväng till återbruket med lite saker så är det tipp topp. Ska även försöka sälja mitt gamla "café-set" som stått på balkongen.

Här ses den nya mattan och café-setet som jag tänkt sälja. Bord med två stolar, ihopfällbart, stadigt. Har bott ute under skydd på vintern.
150-200:- skulle jag vilja ha för det, det finns i Västerås.
 
Varför jag byter möbler, ja café stolar är inte så praktiska med knä-älskande italienare. Så när jag såg detta på Dollarstore var saken biff.

På bilden syns soffan och bordet, det finns också två stolar men de får inte plats på bilden. Mycket passande när man har vovvar som vill vara nära. Tyckte det blev snyggt med en färgglad matta under också. Nu hoppas jag på en skön sommar så vi kan sitta där ute en del.
 
 
Fotade Spökis och Dorika idag när de sov i soffan, de är så rara med varandra.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar