fredag 17 augusti 2012

Bara lilla Den kvar och lite bilder

Ja så var det bara lilla Den kvar som vill hitta ett eget hem, är hon inte söt så säg.




Hon är en härlig tjej med massor av energi precis som små ig valpar ska ha.

Imorgon är det dags för utställning. Movitz ställer upp på sin sista valputställning och Lena gör comeback efter en låång vila. Synd bara att Lena just löpt och nog tänker bli skendräktig så fluffig som hon blivit bara sådär. Men det är ju som vanligt med henne.



Lite bilder från veckan bjuder jag på eller ja Suvi som är vår egna privata superfotograf.

Som Suvi sa, ge valparna ett finger så tar de hela handen.

Fikapaus

Är ni färdiga snart?

Utebus i onsdags.

Belle spanar efter andra hundar.

Bus i buren.

Prinsessan Spindelben "Mimmi" och hennes okrönte bror Movitz.

Movitz med sin mor Lena.

7 veckor, ja så gamla blir valparna imorgon. På lördag nästa vecka börjar de små liven flytta. Först ut är Daisuke som kommer kallas Scooby och förhoppningsvis ska bli en sprinterstjärna :)


6 kommentarer:

  1. Vi ses i morgon! Skall bli jamarspinnande... jag menar, voffroligt, att vara med om en hundutställning! Jag har allting klart och startar härifrån kl 8. Pussa lilla Den från mig - hon är bedårande!

    Kram från Kicki.

    SvaraRadera
  2. hej! åå så söta och fina de är allihop! De isabellfärgade har en så underbart vacker färg!
    Lycka Till på utställningen :-)

    SvaraRadera
  3. Tack för att jag fick vara med på utställningen - det var både lärorikt och roligt! Grattar förstås Movitz till fina BIR-rosetten... och Lena var jätteduktig, tycker jag i alla fall. Kram på er och massor av nospussar!

    Kicki.

    SvaraRadera
  4. Hej ! kommer de in nå stå bilder på dem små liven från förra veckan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer ståbilder från förra veckan såfort jag får bilderna. Dock kommer veckans ståbilder imorgon och jag lär nog få dem före de gamla

      Radera
  5. Så underbart söt hon är (det är ju i och för sig alla valparna)! :) Och Mimmi är bara för läcker i med sin teckning, tycker den ger massor med karaktär :D

    SvaraRadera