lördag 5 maj 2012

Helg igen

Imorse drog jag och Suvi iväg med hundarna till ReDog där Boy fick massage och jag retades med Movitz som inte fick sitta med matte Suvi :) tjejern fick stanna i bilen, sådana här dagar älskar jag mina grindar i bilen. Köpte lite gottis, en repboll och tre söta berlocker på ReDog och pratade bla med en representant från Royal som gav ut prover på vätskeersättning. Ska bli intressant att testa den vid tillfälle. Därefter åkte vi till Arken Zoo Hälla och blev förvånade över att butiken är ombyggd IGEN och nu betydligt mindre igen.. Hittade inget kul direkt men köpte lite hundgodis iaf. Efter det åkte vi till hagahagen för lite hundbus, dock var vi mest ensamma även om en jrt och en chi kom förbi en liten stund. Kallt var det också blåste som bara den men hundarna var nöjda efter den turen. Sen blev det lite lunch och en tur på ICA maxi innan jag släppte av Suvi och "hundnappade" Boy och Movitz med mig hem :) nä kanske inte riktigt så men Suvi skulle iväg så då passade jag på att få låna hem min lille Movitz och mysherren Boy. Lena är på sin vanliga helgvistelse hos mamma.

Nu ikväll är soffan full, när jag nyss reste på mig såg det ut så här:

Från vänster Belle, Kita, Movitz och Boy.

Vad morgondagen för med sig vet vi ännu inte, jag hoppas på bättre väder än idag så vi iaf kan få en härlig tur till nån hage.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar